20.4.12

aztec pattern.

Dzisiejsza piękna pogoda zdecydowanie zachęca do spacerowania i do założenia (w końcu) lżejszych wiosennych ubrań. Co prawda trójkolorowe baleriny w wężowy wzór i utrzymana w podobnej kolorystyce bluzka w ciekawy print zostały zakupione za grosze na zimowych wyprzedażach, ale jak dla mnie kojarzą się tylko i wyłącznie z wiosną:) Beżowe chinosy i jeansową kurtkę noszę absolutnie do wszystkiego a wielka jasna torba oprócz aparatu fotograficznego mieści jeszcze kilka niezbędnych rzeczy:) Mam nadzieję, że wypoczniecie w ten weekend, możecie przy okazji wyspać się i poleniuchować słodko i za mnie, bo dla mnie będzie on długi i pracowity;)
Ściskam Was mocno,
besos,
BC







blouse: Pull and Bear
Jacket: Pull an Bear
Pants: Bershka
Balerinas: Zara
Belt: H&M
Bracelet: gift
Watch: River Island
Bag: gift
Rings: Stradivarius, H&M

2 komentarze:

  1. sliczna stylizacja :) bardzo mi sie podoba :>
    zapraszam do mnie + zachęcam do wzięcia udziału w konkursie odbywającym sie na moim blogu do wygrania śliczne koturny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z moich ulubionych stylizacji! Niesamowicie dziewczęco! A torbę mam ochotę ukraść ;)
    Twoja Kinia

    OdpowiedzUsuń