31.8.12

immensely.

Ktokolwiek ma za oknem taką paskudna pogodę jak ja ( deszcz, szaro, ponuro) niech podniesie rękę;>
Dzisiejsze zestawienie zdecydowanie na przekór takiej pogodzie. Zrobione kilka dni temu zdjęcia cieszą letnimi kolorami: arbuzowa bluzka i turkusowe szpilki tworzą wesołe połączenie kolorystyczne! Do tego moje ukochane nieśmiertelne jeansowe shorty i mała torebka z frędzlami i gotowe!
Muszę Wam się pochwalić, że zaopatrzyłam się ostatnio w zdecydowanie lepszy sprzęt fotograficzny niż miałam do tej pory i jestem tym faktem niesamowicie podekscytowana:) Mam nadzieję, że już niedługo jakość zdjęć na blogu ulegnie znaczącej poprawie- ale w tej kwestii to już Wy będziecie najlepszymi komentatorami:)
Miłego weekendu kochani- mój zaczyna się już dziś- czeka mnie wspaniały wieczór z moimi dziewczynami:)
Ściskam Was mocno,
besos,
BC
***
Do you have as awfull weather outside the window, as I have? Today's outfit is exaclly in spite of that! Photos which I've taken few days ago are full of summer colours: blouse, which colour reminds me sweet watermelon and turquise heels make cheerful mix:) I add my absolutely favourite jeans shorts and little bag with fringes.
I just have to share with you with some amazing news: I bought new camara and now I'm so excited about it!  I hope that my photos in short future will be much better, but you are the one who can best judge it:)
Have a nice weekend sweethearts- mine is started right now-tonight I spent some wonderfull night with my girls!
Hugs an kisses,
BC


















Blouse: Bershka
Shorts: Pull&Bear
Heels: Bershka
Bag: Stradivarius
Necklace: H&M
Watch: River Island
Earrings: H&M

1 komentarz: