14.7.13

in this light and on this evening.

Czy zestaw w którym występuje fluo może być elegancki? Ja mówię stanowcze tak: oczywiście pod warunkiem, że całość zostanie przełamana stonowanymi barwami. Co o tym sądzicie?
Ściskam Was mocno,
besos,
BC
Do the combination with fluo colours may be elegant? I say yes to that kind of outfit but I mix it with some more soft and safe colours. What do you think about it?
Hugs and kisses,
BC












Dress: Reserved
Heels: Zara
Clutch: SH (River Island)
Bracelets: Stradivarius
Necklace: GRANA


12 komentarzy:

  1. Trafiłam na Twój blog przypadkiem, muszę Ci powiedzieć, że oglądnęłam go aż do samego początku, troszkę nad tym posiedziałam lecz było warto. :) Boziu kochana jakaś Ty jesteś cudowna, pod każdym względem. :) Bardzo się cieszę, że Cię ujrzałam i dodałam Cię do obserwowanych. :) Ah jakie to cudownie uczucie. ;)Od dzisiaj Jesteś moja najwspanialszą inspiracją, z każdym postem dalej zachwycałaś mnie coraz bardziej, to jest cudowne. :) Chciała bym być taka jak Ty - czyli idealna w każdym calu. :) Nie pomyśl sobie, że słodzę Ci od tak sobie, piszę to prosto z serca bo jesteś wartościową osobą dla mnie od dziś. :* Od razu zapraszam na mój blog, na blogu pokazuję moje uszyte ubrania, moje życie, i nie tylko, i teraz mogę Ci powiedzieć, że dajesz mi większą ilość pomysłów na tworzenie moich kolejnych wyrobów " spod maszyny". :) A wszystko to dzięki Twojej osóbce uwielbiam takie blogi jak Twój. :)

    Pamiętaj kochana, zdobyłaś moje serce, trzymaj tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich wpisów jak ten wiem, że warto!
      Piękne słowa za które Ci najserdeczniej dziękuję, z całego serca:))
      Mam nadzieję, że nie zawiodę i dalej będziesz z przyjemnością dzieliła ze mną codzienne inspiracje:)
      wielkie gorące buziaki dla Ciebie, to wspaniałe, że ktoś pisze takie cudowne słowa wsparcia, dziękuję <3

      Usuń
  2. Bardzo mi się całość podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta sukienka, ładnie dobrałaś dodatki tak że jej nie przyćmiłaś nimi :) Zestaw pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest bardzo ładna, a dodatkami jeszcze bardziej podkręciłaś ten zestaw, świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka i taka dosyć bezpieczna długość

    OdpowiedzUsuń
  6. love this combo and beautiful style!

    ciao
    Nicky
    www.mywishstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice and interesting blog,

    Ciao from Italy

    Nicky
    www.mywishstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny zestaw :) Zapraszam do mnie na troche DIY :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń