16.7.13

wild in the woods.

Biało-czarne połączenie jest świetnym rozwiązaniem dla każdego i na każdą okazję. Zależnie od doboru dodatków możemy dowolnie zmieniać charakter tej klasycznej bazy. Ja dzisiaj postawiłam na jedno z moich ulubionych połączeń, dołączając do dwukoloru bazowego czerwień i żeby nie było śmiertelnie poważnie do całości dodałam piękny złoty naszyjnik ze słoniami, pasek w kolorze cytryny i teczkę zamiast eleganckiego kuferka. Co myślicie o takim połączeniu?
Ściskam Was mocno,
besos,
BC
Black and white composition is always a good thing. It's perfect choice for everybody and for any occasion. That's why it plays the mean role in my today's outfit. I don't won't to create too serious combination and that's why I add yellow belt, old beige bag, beautiful gold necklace with elephants on it and my favourite red heels. What do you think about that mix?:)
Hugs and kisses,
BC













Blouse, belt: H&M
Pants, heels: Zara
Bag: mizensa
Watch: River Island
Necklace, bracelet: GRANA



7 komentarzy:

  1. wszystko ze sobą ładnie współgra:) fajnie wyglądasz:)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też połączenie black&white :)
    tylko ze złotem i limonką.

    ps. b. oryginalny naszyjnik! ;)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNY zestaw bardzo mi się podoba :)

    Lubię takie proste połączenia.. <3

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny codzienny zestaw, zachwycam się naszyjnikiem, to już drugi blog, na którym go widzę, ale jest naprawdę super. Szukałam go na stronie i nie znalazłam, nie wiesz czy przegapiłam czy juz ich nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik jest najlepszy ! Całość świetnie połączona,makijaż bardzo ładnie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się ;)

    http://www.troll.me/images/ancient-aliens-guy/that-ass.jpg :D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie stylizacje:)
    naszyjnik jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń