31.12.13

I'm ready.

Niech to będzie moją małą tradycją: przedstawiam wam po raz kolejny moje subiektywne podsumowanie roku i wybranych zestawów. Macie w nich swojego faworyta?;)
Życzę Wam moi drodzy samych wspaniałości w nadchodzącym 2014 roku oraz oczywiście całe mnóstwo inspiracji ( nie tylko tych modowych).
Ściskam,
BC
It seems to be my little tradition: I choose for You my subjective resuming of favorite 2013' outfits. Do you have your favourite?:)

I wish you a lot of love and happiness in the new 2014 year and of course a lot of inspirations!
Hugs and kises,

BC










































5 komentarzy:

  1. wszystkie te wybrane zestawy uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam się tu przypadkiem, zobaczyłam Twoją stylizację na Facebooku Stylove Polki. Szczerze? Wszystkie stylizacje są świetne, serio. Podoba mi się Twój styl, łączenie różnych ubrań i ciekawe dodatki. Stronka trafia do moich ulubionych :) Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za ciepłe słowa! Mam nadzieję, że w przyszłości jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczę:))

      Usuń