12.1.14

papillon.

Jasny i ciemny jeans są świetnym tłem dla pięknego naszyjnika i kolorowego, przykuwającego wzrok płaszcza.
Jak spędziliście ten weekend? Było aktywnie czy wręcz przeciwnie- leniuchowanie i słodkie nicnierobienie wzięło górę?:)
Ściskam Was mocno,
BC
Baby blue jeans blouse and dark jeans are the perfect background for the beautiful statement necklace and colorful coat.
 How do you spent this weekend? Were you active or were you do sweet nothing?:)
Hugs and kisses,
BC






Coat: Zara
Jeans: Levi's
Blouse, boots: Stradivarius
Necklace: House of Mima


Follow me on Instagram: http://instagram.com/blucashmere


4 komentarze:

  1. Naszyjnik na tle koszuli wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super płaszcz:) zgadzam się -naszyjnik wygląda świetnie na tle koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz :)) Bardzo fajnie się czyta twojego bloga, i śliczna jesteśś.. :)) Trafiłam na twojego bloga i na pewno nie wyjdę, bez zostawienia czegoś po sobie :d Może wzajemna obserwacja myślę, że to fajna sprawa, po prostu obserwuj, ja się na pewno odwdzięczę :D Jeszcze raz fajnie tu <33
    Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoimi upięciami włosów ;) :*

    OdpowiedzUsuń